Witam, tak jak w temacie muszę napisać makro w którym pobieram pewne dane z 1 Skoroszytu( A ten składa się z kilku Sheets ) i wrzucam je do drugiego pliku z tym że dane mają mieć zachowaną strukturę Jak w pliku z którego pobieram te dane. Skoroszyt z którego pobieram dane ma 4 arkusze i składa się z ponad 1000 wierszy dodatkowo dane które pobieram są porozrzucane i każdy Typ Klienta ma swój numer przypisany czyli dla numeru 0 jest to Student, dla 1 - praktykant, dla 2 - stażysta i dla 3 - normalny pracownik. Makro ma mi również sprawdzić i przekopiować tylko te miejsca w tabeli które są wypełnione, póki co udało mi się coś takiego wymodzić:
Sub Pobieranie_danych()
' Testuje działanie
Dim skoroszyt As Workbook
Dim wiersz As Integer
Dim szukaj_wiersza As Integer
Dim i As Integer
Application.ScreenUpdating = False
Application.DisplayAlerts = False
count_poz = Application.WorksheetFunction.CountA(Range("A1:A65536")) 'liczy ile jest w aktywnym arkuszu komórek w komumnie A niepustych
Sheets("Aktualna").Select
Cells.Select
Selection.AutoFilter
Sheets.Add.Name = "Kopie"
'kopiowanie wyszukanych danych
Sheets("AKTUALNA").Select
Cells.Select
Range("A1").Activate
Selection.copy
Sheets("Kopie").Select
ActiveSheet.Paste
Cells.Select
Range("A1").Activate
Selection.AutoFilter
End Sub
Nie wiem czy zacząłem to dobrze robić, proszę o Pomoc i dodatkowe sugestie. Znam też funkcję INDEX ale nie wiem czy jej tutaj używać. Pozdrawiam
PS Nic muszę sobie poradzić sam bo widzę że nikt nie ma takiej wiedzy na to żeby pomóc.