Sposoby na natarczywe maile reklamowe

0

Cześć, mam taki problem, Na adres firmowy przychodzi coraz więcej spamu. Do wielu tych co wysyłają swoje oferty już pisałem, aby tego nie przysyłali. Bo nie mam floty pojazdów do monitorowania, czy nie korzystam z jakiś tam firm szkoleniowych, które mi przysyłają pakiety w propozycjach. To dwie najbardziej nachalne.

Pisałem do nich już wiele razy prośbę o anulowanie mojego kontaktu, ale to nic nie daje. Co 2 - 4 dni ponownie zawalona skrzynka ich ofertami. Z reguły to nie jeden mail ale kilka na różne sposoby reklamujący ich usługi. Nawet nie wiem skąd mają mojego maila - pewnie zeskanowany ze strony.

Czy jest jakiś sposób, aby się ochronić przed taką natarczywością. Już nawet nie chodzi o dodatnie do czarnej listy kontaktu ani zablokowanie ich IP. Ale czy jest możliwość, że jak ktoś do mnie pisze z określonych adresów - otrzymuje od razu tylko on zwrotkę maila. Tak aby im więcej wyślą do mnie, tym więcej się odbijało do nich ich własnych treści?

Nie chce tego ustawić dla każdego, tylko dla tych natarczywych aby zawsze na nich reagowało. Lub może znacie jakieś inne pomysły jak z tym walczyć?

1

A nie wystarczy użyć autorespondera dla odpowiedniej domeny e-mail?
Jakiej poczty/ jakiego klienta używasz? (chociaż w sumie już każdy dostawca powinien mieć to konfigurowalne niezaleznie od klienta)

0

Program do odbierania poczty to thunderbird, a skrzynka pocztowa jest z serwera na którym jest strona firmy. Tylko ustawiałem dane SMTP czy jakieś takie do działania w thunderbird. To co robią na tym programie zapisuje się w takiej formie na serwerze.

Tylko nie mogę sobie poradzić z 2 firmami, co są skrajnie nachalne i nie reagują na prośby zaprzestania tego przysyłania ofert - bo one nie są nawet dopasowane do mnie.

1

Odpisując spamerowi potwierdzasz, że twoja skrzynka nie jest "martwa" i dzięki temu stajesz się bardziej atrakcyjnym klientem, czyt. spamu będzie więcej i więcej i więcej.

Folder "ignorowane" i automatyczne kasowanie pomaga.

0

Czy da się ustawić coś takiego w tym thunderbird - że od tylko wybranego nadawcy, jest automatycznie kasowana z programu i serwera?
Bo niebezpieczne było by zrobić tak, że spam sam się kasuje bo tam nieraz jest coś, co spamem nie było.

Widzę w programie też takie opcja: Ufaj nagłówkom niechcianej poczty dołączonym przez: i tutaj do wyboru różne opcje, ale to pewnie tylko klasyfikacji mailów.

2
Cimron napisał(a):

Czy da się ustawić coś takiego w tym thunderbird - że od tylko wybranego nadawcy, jest automatycznie kasowana z programu i serwera?
Bo niebezpieczne było by zrobić tak, że spam sam się kasuje bo tam nieraz jest coś, co spamem nie było.

Definiujesz filtry i odpowiedni zestaw reguł - i voila!
https://support.mozilla.org/en-US/kb/organize-your-messages-using-filters

0

O znalazłem coś takiego "Przenoszenie i przechowywanie
Przenoś otrzymane wiadomości, które zostały oznaczone jako niechciane, do: -> tam mam wybrany SPAM. Następnie zaznaczyłem kasuj niechciane automatycznie po 20 dniach.

Zobaczymy czy to będzie działać. Dobra rada aby nie odpisywać, wyłączyłem też auto podpowiedź, że odpowiemy najszybciej jak to możliwe, oraz z numerami dalszymi w razie pilnego kontaktu.

To ostatnio jakoś tak bardzo duży jest wysyp firm co chce oferować usługi na siłę, nie patrzą czy to nawet pasuje tylko na pałę lecą reklamy. Nawet jedna była sprzętu rolniczego czy nie chce kupić :-D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1