Cześć, mam taki problem, Na adres firmowy przychodzi coraz więcej spamu. Do wielu tych co wysyłają swoje oferty już pisałem, aby tego nie przysyłali. Bo nie mam floty pojazdów do monitorowania, czy nie korzystam z jakiś tam firm szkoleniowych, które mi przysyłają pakiety w propozycjach. To dwie najbardziej nachalne.
Pisałem do nich już wiele razy prośbę o anulowanie mojego kontaktu, ale to nic nie daje. Co 2 - 4 dni ponownie zawalona skrzynka ich ofertami. Z reguły to nie jeden mail ale kilka na różne sposoby reklamujący ich usługi. Nawet nie wiem skąd mają mojego maila - pewnie zeskanowany ze strony.
Czy jest jakiś sposób, aby się ochronić przed taką natarczywością. Już nawet nie chodzi o dodatnie do czarnej listy kontaktu ani zablokowanie ich IP. Ale czy jest możliwość, że jak ktoś do mnie pisze z określonych adresów - otrzymuje od razu tylko on zwrotkę maila. Tak aby im więcej wyślą do mnie, tym więcej się odbijało do nich ich własnych treści?
Nie chce tego ustawić dla każdego, tylko dla tych natarczywych aby zawsze na nich reagowało. Lub może znacie jakieś inne pomysły jak z tym walczyć?