Maile z Google SMTP / Workspaces trafiają do SPAM

0

Czy ktoś z Was spotkał się z problemem że jego maile wysyłanie z firmowego Google Workspaces lądowały w SPAM'ie?

Co jakiś czas Google przydziela nam serwer SMTP z IP widniejącym na blacklistach. Google Workspaces mamy w ramach większej organizacji jednoczącej startupy. Ich admin twierdzi że nie ma wpływu na IP serwerów SMTP.

image

Choć zastanawia mnie czy google te IP'ki rotuje między wszystkich swoich klientów czy ma zasadę że IP starają się trzymać danej organizacji? Jeżeli to możliwe to wtedy wykupienie własnego Google Workspace byłoby potencjalnym rozwiązaniem. Ogólnie po za kwestią SPAM bardzo dobrze nam się z tym pracuje.

2

Gdzieś kiedyś pisałem na forum (nie pamiętam teraz gdzie to było dokładnie, zresztą nieważne) że przez jakiś czas u mnie w firmie Google własne maile traktował jako SPAM i je wrzucał do takiego właśnie folderu. Mamy wykupiony pakiet płatny (Gmail, dysk Google itp., czyli jak Ty - Google Workspaces). Google sam informuje jak są jakieś problemy techniczne. I tak było także w opisanej sytuacji - coś sie działo, przesłali standardowe powiadomienie że wystąpiły problemy z usługą X w czasie od X do Y, już wszystko jest OK. I ich własne filtry antyspamowe uznały ich wiadomości za spam :D

Także nie wymagaj zbyt wiele ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1