Od jakiegoś czasu nie mogę pobierać plików powyżej 100-200 MB. Stopniowo zaczyna spadać prędkość pobierania, a potem komunikat "Pobieranie się nie powiodło". Problem występuje we wszystkich przeglądarkach, zarówno przez wi-fi, jak i połączenie kablowe z routerem.
Jeśli na każdym kompie występuje to samo to należy zgłosić to operatorowi.
Czy dzieje się to na jednym konkretnym komputerze, czy na wszystkich podłączonych do tego internetu (routera czy co tam masz w domu podłączone)?
Czy jak ten sam komputer podłączysz w innym miejscu (chociażby przez WiFi do AP włączonego w telefonie) to problem nadal występuje?
cerrato napisał(a):
Czy dzieje się to na jednym konkretnym komputerze, czy na wszystkich podłączonych do tego internetu (routera czy co tam masz w domu podłączone)?
na wszystkich komputerach
Czyli albo router, albo dostawca. Teraz byłoby dobrze sprawdzić czy działa to na innym routerze zamontowanym u Ciebie w domu
Jeśli jest to lepszy router to powinien pokazać parametry sieci, statystyki itp tam wiele dało by się dowiedzieć.
na wszystkich komputerach
Skoro piszesz o WiFi, to pewnie jest laptop. Bierzesz go w takim razie pod pachę, idziesz do cioci albo kolegi siostry kuzyna szwagra i sprawdzasz, czy jak się wepniesz do ich sieci, to problem będzie nadal występować. Jeśli nie, to znaczy, że problem jest gdzieś po stronie Twojego domu:
- jak pisał @mr_jaro - zgłosić się do dostawcy netu i niech oni kombinują
- jak pisał @KamilAdam - może router ma już dość.
Pytanie - co to za łącze? Coś ogólnopolskiego, czy jakaś radiówka gdzieś na wsi?
Spróbuj połączyć się przez jakiś VPN. Ja mam internet LTE z Play i takie zachowania to właściwie norma. Niemal zawsze jak coś robię na zdalnych komputerach to zawsze przez VPN w biurze.
Zrywanie połączeń FTP, blokowanie MySQL a nawet SMTP to codzienność.
Podłącz laptopa do internetu z telefonu
Ściągnij jakiś większy plik, 1, 2 GB albo większy.
Wyślij na jakąś chmurę coś dużego też np, 2 GB.
Te same problemy? Cy nie ma problemów kiedy się łączysz przez tethering?