Opinie o serwisach laptopów

0

Kupuję laptopa i zastanawiam się między podobnymi laptopami różnych marek. W związku z tym, czy moglibyście napisać swoje opinie odnośnie serwisów laptopów, jeśli ktoś miał do czynienia albo coś słyszał. Szczególnie interesuje mnie Lenovo, Asus, Acer i Toshiba.

0

Mogę wypowiedzieć się o serwisie Lenovo. Kontakt przez E-mail to porażka. Kontakt przez telefon jak dla mnie idealny. Opisałem problem, chwilę później dostałem już e-maila z danymi do wysłania. Niby masz nie wysyłać w oryginalnym opakowaniu bo do ciebie nie wróci, jednak wystałem w oryginalnym i z powrotem otrzymałem w tym samym. W serwisie wymienili również rzeczy, które nie były opisane i były uszkodzeniami mechanicznymi. Całość trwała jakieś 3/4 tygodnie.

0

Mam doświadczenie z 2 serwisami:

Acer - kontakt bardzo dobry, ale fachowość serwisu pozostawia dużo do życzenia. Wysłany laptop w stanie idealnym, wrócił z uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi w trakcie naprawy. Na szczęście uznali reklamację i przysłali uszkodzony element, który wymieniłem już sam.

Dell - korzystam z gwarancji NBD i tu żadnych problemów. Dzwonie, podaję objawy i w przeciągu 2 dni roboczych mam u siebie technika, który naprawia sprzęt przy mnie.

Słyszałem też pochlebne opinie o serwisach Asusa i Samsunga.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1