Błąd przy Importowaniu z Blendera do Unity

0

Witam,planuję zrobić grę używając unity i modelując zamki itp w Blenderze.Przeczytałem na stronie Unity,że możliwe jest przenoszenie obiektów blendera do Unity zapisując je z rozrzerzeniem .blend w folderze z zasobami i potem przenosząc na scene.

Gdy robię to u siebie otrzymuję komunikat o treści "Program Blender Przestał działać" i opcje debuguj program lub zamknij program,a w Unity pojawia się pusta karta nazwana moim obiektem z blendera,jednak nie da się jej przenieść na scenę.

Ktoś wie jak to naprawić ?

0

Znaczy blender Ci się wysypuje gdy próbujesz zapisać konkretnie w folderze z zasobami do Unity? To jest ciut dziwne...

Chociaz podejrzewam o co może chodzić... 2 możliwości:

  1. Zapisuj modele gdzieś indziej a potem przenieś je do zasobów. Jak się blender nie wysypie przy zapisywaniu (nie powinien) to model powinien się przenieść dobrze.
  2. Wyłącz unity3d przed zapisywaniem modelu z blendera do katalogu z zasobami. Możliwe że unity robi lock na pliki jak widzi modyfikacje w zasobach żeby móc swobodnie odczytać, a blender się wysypuje bo nie skończył zapisywać. Dlatego też nie możesz dodać obiektu do sceny - jest niekompletny.
1

@Riw nie nie nie nie. Nie powinienes sam zapisywac nic w folderze z zasobami.

Zapisujesz sobie gdziez z rozszerzeniem .blend Pozniej po prostu wrzucasz ten plik do assets (w edytorze unity, nie ze sam do folderu assets) i stamtad wrzucasz na scene. Z fbx dziala normalnie

0

Wykorzystałem te wszystkie sposoby ale nie pomogło.
Odinstalowałem Blendera i zainstalowałem ponownie i teraz wszystko działa,nie mam pojęcia co zrobiłem nie tak,ale dziękuje za reakcję.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1