Blender - symetryczne dodawanie polygonow

0

Witam.
Może ktoś z was interesował się blenderem i wie jak można symetrycznie dodawać poligony do obiektu. Jak klikam CTR i lewy to dodaje tylko z jednej strony:(

Wiem ze może za bardzo z tematem nie trafiłem ale na stronach o blenderze rejestracji albo mi nie działa albo trzeba czekać na aktywacje :(

0

W zakładce Editing (F9) masz modyfikator Mirror. Jak go użyjesz, to odbije ci skopiowany obiekt i będzie się dodawało po dwóch stronach.

0

Do oczu korzystałem z modyfikatora Mirror, następnie połączyłem oczy i chciałem z ich środka dodać nos wychodzący z ich środka jednak nie mogę tego zrobić tag żeby x-axis mirror mi dalej wykrywało symetrie. Wiec mam 3 kolejne pytania. Czy można to zrobić jakoś inaczej nie cofając się do pojedynczego oka?? Z Mirror nie umiałem ustawić punktu na linii środka symetrii, jak to zrobić?? Była funkcja do łączenia wierzchołków blisko siebie gdzie można ją znaleźć??

Model widoczny na samym dole strony(oczy) http://www.cheapwebsite.yoyo.pl

0

Bez usunięcia tego drugiego oka chyba się nie da. Najlepiej nie "utrwalać" modyfikatora mirror, zanim nie dokończysz tej części modelu, która ma być symetryczna. Żeby ustawić dokładne miejsce wierzchołka, to możesz wcisnąć "n" i pokaże się okienko z parametrami wierzchołka (lub wierzchołków). Można ręcznie ustawić współrzędne tak, żeby wychodziło na środku. Co do łączenia pobliskich wierzchołków: "w"->remove doubles. Zdaje się, że mirror sam w sobie też ma możliwość scalania wierzchołków oraz ustawienie, na jaką odległość to zareaguje.

0

wielkie dzięki, nie wiedziałem:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1