W nienawiści do Apple zostaliśmy wychowani

5
Descendant napisał(a):

Wstyd by mi bylo wyciągać telefon z androidem przy znajomych

Teraz wszystko układa się w całość...

Gay test

Lubicie seks?

Descendant napisał(a):

Z chłopakami

3

Opinia, że Apple jest gejowski nie wzięła się znikąd. Kolega przynajmniej się ujawnił.

3
Descendant napisał(a):

Mialem iphona 5 przez 5 lat i smigał jak nówka dopóki go nie zalałem, podejrzewam że miałbym go do dziś, teraz mam 10 od 3 i też 0 problemow 0 lagów. Raz mialem androida to po pierwszym update zaczal miec jakies losowe zwiechy. Na zawsze pozostane przy jabłuszku, najlepsza marka, jakość i wykonanie.

:D Nie ma to jak napisać o jakiego jajfona chodziło a w przypadku urządzenia z Androidem napisać raz miałem Androida :D :D :D Pewnie smartfon z Androidem kupiony na szybko za nie więcej niż 500zł i z archaiczną wersją systemu... oczekiwania jakby wydał 2-3k :D Uwielbiam takie porównania :D

Wstyd by mi bylo wyciągać telefon z androidem przy znajomych

Czyli jesteś jednym z tych człowieków, którzy oceniają innych przez pryzmat posiadanych rzeczy. No smutne... :/ Smutniejsze od tego jest to, że masz podobnych znajomych, którzy mają podobne systemy wartości...

0
Spine napisał(a):
Descendant napisał(a):

Wstyd by mi bylo wyciągać telefon z androidem przy znajomych

Teraz wszystko układa się w całość...

Gay test

Lubicie seks?

Descendant napisał(a):

Z chłopakami

Ghost_ napisał(a):

Opinia, że Apple jest gejowski nie wzięła się znikąd. Kolega przynajmniej się ujawnił.

Come on, na początku przynajmniej było śmiesznie, teraz tylko wy jesteście śmieszni. Wysilcie się trochę. Trolling is a art.

3

3

Nowy Macbook w skrócie:
screenshot-20211019220016.png

2

Humor w grze Postal 4 :]

20220425231142_1.jpg

Zwróćmy uwagę na ułożenie kamerek i ogromnego notcha :)

4

screenshot-20230505142924.png

0

Co powiecie na to koledzy? Chyba Apple pozamiatało mete i inne vry.

https://www.apple.com/apple-vision-pro/

0

@snakeomeister

Pytanie pozostaje - nie kto robi najlepszy VR, a kto zrobi z tego duży business ;)

0
WeiXiao napisał(a):

@snakeomeister

Pytanie pozostaje - nie kto robi najlepszy VR, a kto zrobi z tego duży business ;)

W każdym razie od pierwszego iPhone'a wreszcie jakaś prawdziwa innowacja.

2
snakeomeister napisał(a):

Co powiecie na to koledzy? Chyba Apple pozamiatało mete i inne vry.

Choćby nie wiem jakie wygody by wpakowali w to urządzenie, to i tak siedzenie w kasku jest niewygodne.
VR to zabawka na chwilę, żeby zobaczyć "z czym to się je", a potem odstawić w kąt...

image

0
Spine napisał(a):
snakeomeister napisał(a):

Co powiecie na to koledzy? Chyba Apple pozamiatało mete i inne vry.

Choćby nie wiem jakie wygody by wpakowali w to urządzenie, to i tak siedzenie w kasku jest niewygodne.
VR to zabawka na chwilę, żeby chwilę poużywać, a potem odstawić w kąt.

Tak samo mówili w Nokii jak wprowadzali iOS i Androida...

Już widzę programowanie przy użyciu tego ;)

1

@snakeomeister: A który raz już wprowadzają VR :D ?

Microsoft porzuca Kinecta, bo człowiek przy konsoli nie chce się męczyć.

0
Spine napisał(a):

@snakeomeister: A który raz już wprowadzają VR :D ?

Nowe Xboxy już będą bez Kinecta.

Tak, ale zobaczysz Apple się uda. Gdybym był konkurencją to nerwowo zagryzałbym paznokcie, przecież to jest koniec pc tym razem na serio.

0

@snakeomeister: Prawie dwukrotnie więcej graczy PC, niż graczy konsolowych.
screenshot-20230607223735.png

0
snakeomeister napisał(a):

Tak, ale zobaczysz Apple się uda.

W Apple już nie ma Jobsa, więc niekoniecznie.

Microsoft trzykrotnie próbował wynaleźć tablet, ale dopiero Jobs to zrobił.

1

Ja myślałem że Apple vision to coś w rodzaju hololens że obraz pokazuje się na rzeczywistym obrazie, a to tylko mixed reality, patrzymy na świat przez ekranik i kamerkę. Jaka by tam nie była rozdzielczość to będzie to męczące dla oczu.

Trochę fake marketing bo te gogle wydają się być przezroczyste - tymczasem okazuje się że z drugiej strony jest po prostu ekranik który wyświetla nasze oczy :D

1
obscurity napisał(a):

Ja myślałem że Apple vision to coś w rodzaju hololens że obraz pokazuje się na rzeczywistym obrazie, a to tylko mixed reality, patrzymy na świat przez ekranik i kamerkę. Jaka by tam nie była rozdzielczość to będzie to męczące dla oczu.

Trochę fake marketing bo te gogle wydają się być przezroczyste - tymczasem okazuje się że z drugiej strony jest po prostu ekranik który wyświetla nasze oczy :D

W Samsungu już myślą jak to wszystko skopiować.

0
snakeomeister napisał(a):

W Samsungu już myślą jak to wszystko skopiować.

ale co skopiować? hololensy już lata temu robiły to samo, tylko że ze względu na cenę sprzętu (taka jak apple) skupili się na biznesie i profesjonalnych zastosowaniach. Samsung też lata temu miał swoje mixed reality, w każdej chwili można było włączyć podgląd rzeczywistego świata (tylko że czarnobiały w słabej rozdzielczości). Jedyne co zrobili to wstawili kolorową kamerkę o (mam nadzieję) wysokiej rozdzielczości i śledzenie oczu, samsungowi na pewno zajmie lata skopiowanie tego.

1

Co do Appla

https://arstechnica.com/gaming/2023/06/new-directx-12-to-metal-translation-could-bring-a-world-of-windows-games-to-macos/

Apple's new game porting toolkit is fantastic. Here's Cyperbunk 2077 running at Ultra on an M1 MacBook Pro 16 GB!

https://twitter.com/isaacmarovitz/status/1666209780031971341

0
obscurity napisał(a):
snakeomeister napisał(a):

W Samsungu już myślą jak to wszystko skopiować.

ale co skopiować? hololensy już lata temu robiły to samo, tylko że ze względu na cenę sprzętu (taka jak apple) skupili się na biznesie i profesjonalnych zastosowaniach. Samsung też lata temu miał swoje mixed reality, w każdej chwili można było włączyć podgląd rzeczywistego świata (tylko że czarnobiały w słabej rozdzielczości). Jedyne co zrobili to wstawili kolorową kamerkę o (mam nadzieję) wysokiej rozdzielczości i śledzenie oczu, samsungowi na pewno zajmie lata skopiowanie tego.

Tak, właśnie, czarno-biały w gorszej rozdzielczości... Czyli wszystko miał tylko gorsze, konkurencja jest lata świetlne za tym rozwiązaniem. Zobaczysz to jest nowy iPhone.

1

@snakeomeister: problem z VRem jest ideowy. Obraz masz przed samymi oczami i niezależnie od rozdzielczości będziesz się męczyć. To nie jest przypadek, że najpopularniejsze gry na VRa to typowe jump-in (tj. takie, że włączasz, pograsz chwilę, wyłączasz) bo po prostu w duże produkcje trudno się gra i dlatego to ciągle bardziej ciekawostka, niż sprzęt w każdym domu.

0
wartek01 napisał(a):

@snakeomeister: problem z VRem jest ideowy. Obraz masz przed samymi oczami i niezależnie od rozdzielczości będziesz się męczyć. To nie jest przypadek, że najpopularniejsze gry na VRa to typowe jump-in (tj. takie, że włączasz, pograsz chwilę, wyłączasz) bo po prostu w duże produkcje trudno się gra i dlatego to ciągle bardziej ciekawostka, niż sprzęt w każdym domu.

Akurat problem z męczeniem oczu jest raczej indywidualny, należę do szczęściarzy, którzy mogą w VR siedzieć cały dzień i grać w RPGi.
Większym problemem u znajomych jest choroba lokomocyjna i bóle głowy ( tu też jestem odporny).

Kolejny problem to sprzęt - po prostu każdą kartę graficzną i procesor "spali", a im gorsza karta tym gorzej z rodzielczością, bólami głowy i chorobą lokomocyjną.
Kolejny problem to miejsce - sensowny VR wymaga dedykowanego pokoju inaczej nie ma funu, potykasz się o meble, VR przy biurku bywa fajny (symulatory lotu!), ale mocno ogranicza co można robić.
Kolejny problem - to jednak to, że trzeba coś założyć, ciężar na głowie po jakimś czasie jest odczuwalny, nie można od tak przejść od lepienia pierogów do napierniczania kosmitów w VR. W tej cholernej masce nie można się nawet napić sensownie (da się przez słomkę).
Kolejny problem to dzieci - te maski generalnie mają rozmiar tylko dla dorosłych. Więc cała grupa odpada (przynajmniej obecnie).

Liczę tylko, że dzięki bezdennie głupim zagorzałym fanom apple, VR się jednak rozpowszechni, mimo problemów. Dla mnie to win (może doczekam się IDE w VR).

0
wartek01 napisał(a):

@snakeomeister: problem z VRem jest ideowy. Obraz masz przed samymi oczami i niezależnie od rozdzielczości będziesz się męczyć. To nie jest przypadek, że najpopularniejsze gry na VRa to typowe jump-in (tj. takie, że włączasz, pograsz chwilę, wyłączasz) bo po prostu w duże produkcje trudno się gra i dlatego to ciągle bardziej ciekawostka, niż sprzęt w każdym domu.

Te okulary nie są VR tylko AR i to jest duża różnica. Z tego co rozumiem nie powstały one z myślą o graczach.
Mi się wydaje, że będą tak samo męczące jak korzystanie ze zwykłego monitora, ale to trzeba sprawdzić.

jarekr000000 napisał(a):
wartek01 napisał(a):

@snakeomeister: problem z VRem jest ideowy. Obraz masz przed samymi oczami i niezależnie od rozdzielczości będziesz się męczyć. To nie jest przypadek, że najpopularniejsze gry na VRa to typowe jump-in (tj. takie, że włączasz, pograsz chwilę, wyłączasz) bo po prostu w duże produkcje trudno się gra i dlatego to ciągle bardziej ciekawostka, niż sprzęt w każdym domu.

Akurat problem z męczeniem oczu jest raczej indywidualny, należę do szczęściarzy, którzy mogą w VR siedzieć cały dzień i grać w RPGi.
Większym problemem u znajomych jest choroba lokomocyjna i bóle głowy ( tu też jestem odporny).

Kolejny problem to sprzęt - po prostu każdą kartę graficzną i procesor "spali", a im gorsza karta tym gorzej z rodzielczością, bólami głowy i chorobą lokomocyjną.
Kolejny problem to miejsce - sensowny VR wymaga dedykowanego pokoju inaczej nie ma funu, potykasz się o meble, VR przy biurku bywa fajny (symulatory lotu!), ale mocno ogranicza co można robić.
Kolejny problem - to jednak to, że trzeba coś założyć, ciężar na głowie po jakimś czasie jest odczuwalny, nie można od tak przejść od lepienia pierogów do napierniczania kosmitów w VR. W tej cholernej masce nie można się nawet napić sensownie (da się przez słomkę).
Kolejny problem to dzieci - te maski generalnie mają rozmiar tylko dla dorosłych. Więc cała grupa odpada (przynajmniej obecnie).

Liczę tylko, że dzięki bezdennie głupim zagorzałym fanom apple, VR się jednak rozpowszechni, mimo problemów. Dla mnie to win (może doczekam się IDE w VR).

Ja spodziewam się, że te okulary nie będą tak męczące bo to jest jednak AR nie VR, a to jest różnica podejrzewam więc, że choroba lokomocyjna nie powinna występować.
Tutaj niby reklamują że nie ma żadnych lagów i działa płynnie, a jeżeli tak to choroba lokomocyjna wystąpi u znacznie mniejszej ilości użytkowników niż przy innych okularach VR.
Ciekawe ile te okulary będą ważyć, to jest rzeczywiście coś co może być męczące, ale podejrzewam, że to może być kwestia przyzwyczajenia.
Spodziewam się, że przemyśleli kwestię wagi i starali się, aby były na ten moment najlżejsze jak to możliwe, ale dopóki się nie założy i nie wypróbuje to trudno coś powiedzieć.

Na IDE w VR nie będziesz musiał czekać, bo będzie dostępne od momentu wejścia Apple Vision Pro, wystarczy że masz dowolny komputer Apple.
W Apple Vision Pro jest możliwość połączenia Maca z okularami i wyświetlania na okularach tego samego co na Macu tj. możesz monitor Mac rozszerzyć do 42 metrów :) Możesz mieć Remote Desktop/VM z jakimkolwiek systemem operacyjnym i powinno działać. Klawiaturę i myszkę też można do tego podłączyć.

Zresztą tak jak tu już zostało wspomniane cały Vision OS to jest duża innowacja i raczej nikt czegoś takiego aktualnie nie ma.

0
snakeomeister napisał(a):

Na IDE w VR nie będziesz musiał czekać, bo będzie dostępne od momentu wejścia Apple Vision Pro, wystarczy że masz dowolny komputer Apple.
W Apple Vision Pro jest możliwość połączenia Maca z okularami i wyświetlania na okularach tego samego co na Macu tj. możesz monitor Mac rozszerzyć do 42 metrów :) Możesz mieć Remote Desktop/VM z jakimkolwiek systemem operacyjnym i powinno działać. Klawiaturę i myszkę też można do tego podłączyć.

Zresztą tak jak tu już zostało wspomniane cały Vision OS to jest duża innowacja i raczej nikt czegoś takiego aktualnie nie ma.

Akurat to wszystko jest normalka - nawet sprzedają soft do tego (vorpx, vr desktop) itd. - po prostu nie pomyśleliśmy, że to innowacyjne. Problem jest taki, że 42 metrowy ekran komputera w VR nadal jest "płaski". Można se nawalić okienek dookoła głowy, ale wszystkie są płaskie, innowacja będzie jak soft stanie się natywnie VR/AR.

Co do AR to bawiłem się swego czasu - (hololens) i ogólnie nie przekonuje mnie to - w sensie fajne, ale wcale nie aż tak. Kwestia choćby kontrastu (choć główną wadą hololens był tragicznie mały ekran).

0
jarekr000000 napisał(a):
snakeomeister napisał(a):

Na IDE w VR nie będziesz musiał czekać, bo będzie dostępne od momentu wejścia Apple Vision Pro, wystarczy że masz dowolny komputer Apple.
W Apple Vision Pro jest możliwość połączenia Maca z okularami i wyświetlania na okularach tego samego co na Macu tj. możesz monitor Mac rozszerzyć do 42 metrów :) Możesz mieć Remote Desktop/VM z jakimkolwiek systemem operacyjnym i powinno działać. Klawiaturę i myszkę też można do tego podłączyć.

Zresztą tak jak tu już zostało wspomniane cały Vision OS to jest duża innowacja i raczej nikt czegoś takiego aktualnie nie ma.

Akurat to wszystko jest normalka - nawet sprzedają soft do tego (vorpx, vr desktop) itd. - po prostu nie pomyśleliśmy, że to innowacyjne. Problem jest taki, że 42 metrowy ekran komputera w VR nadal jest "płaski". Można se nawalić okienek dookoła głowy, ale wszystkie są płaskie, innowacja będzie jak soft stanie się natywnie VR/AR.

Co do AR to bawiłem się swego czasu - (hololens) i ogólnie nie przekonuje mnie to - w sensie fajne, ale wcale nie aż tak. Kwestia choćby kontrastu (choć główną wadą hololens był tragicznie mały ekran).

Vision OS nie jest płaski, tj. póki co ikonki są 3D :D
Jak dokładnie miałby wyglądać np. edytor tekstu 3d w jakimś IDE, żeby był 3d?

image

1

Kiedyś explorowałem jak chodzić po kodzie w 3d

Tekst płaski, ale jak już masz pliki źródłowe porozrzucane tematycznie dookoła (pakietami i powiązaniami) to zaczyna się robić ciekawie.

0
jarekr000000 napisał(a):

Kiedyś explorowałem jak chodzić po kodzie w 3d
Tekst płaski, ale jak już masz pliki źródłowe porozrzucane tematycznie dookoła (pakietami i powiązaniami) to zaczyna się robić ciekawie.

Ok, teraz już rozumiem o czym mówisz. Realizacja tego tak jak na tym filmiku wydaje mi się trochę niepraktyczna.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1