Blokowanie alternatywnych źródeł napędów

0

Obejrzyjcie, bo ciekawe

0

February 24, 2011

The Philippine Department of Energy tested Ismael Aviso's electric car, showing that running off wall power, the 11 kW DC motor ran at 45% efficiency, but with Aviso's on-board generator which harvests ambient energy from the surroundings, the motor ran at 133% efficiency (overunity).

http://www.pesn.com/2011/02/24/9501772_Philippine_DOE_Verifies_Aviso_Self-Charging_EV/

Jak zwykle zdławią ten wynalazek.

0

General Motors EV1 to legendarny samochód elektryczny, którego produkcja zaczęła się w 1996r. i trwała aż do 2000r. W tym czasie zbudowano i oddano w leasing ponad 1100 sztuk EV1 (660 szt. pierwszej generacji i 457 drugiej generacji). Niestety po zmianie sytuacji politycznej i prawnej w USA projekt upadł, czego następstwem było odebranie EV1 użytkownikom po wygaśnięciu umów i ich zniszczenie. Tylko kilka egzemplarzy przetrwało w rękach muzeów lub uczelni technicznych jako eksponaty. Pojazdy elektryczne EV1 cieszyły się sporą popularnością, nie brakowało chętnych do brania ich w leasing, a nawet zapaleńców oferujących 30-40 tys. USD za odkupienie wozu od GM.

GM EV1 zanadto wyprzedzał swoje czasy, oferując bardzo dobre wyposażenie i osiągi.

http://www.samochodyelektryczne.org/gm_ev1.htm

0

Pojazdy elektryczne EV1 cieszyły się sporą popularnością
Samochód, którego wyprodukowano 1000 sztuk nie może cieszyć się „sporą popularnością”, chyba że mamy na myśli popularność w mediach.
Na jeden egzemplarz takiego EV1 przypadały 4 tysiące Maluchów.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1