Magisterka dotycząca AR/VR

0

Cześć, robię magisterkę pt. "Jakość avatarów generowanych w przestrzeni wirtualnej". Pozwólcie że skopiuję mój zakres pracy: "Celem pracy jest uruchomienie minimum jednego algorytmu generującego avatary na podstawie skanu twarzy. Dokładność skanowania powinna być zmienna, dzięki czemu można będzie wygenerować dokładniejsze, lub mniej dokładne wirtualne postacie. Następnie należy przeprowadzić badania, w których ustalamy, czy zawsze najdokładniejszy algorytm daje najlepszy efekt. Badania muszą być oparte o opinię minimum 10 użytkowników. "
i kompetencje: "Umiejętność programowania w C#/Unity. Rozumienie problematyki analizy danych oraz przeprowadzania testów subiektywnych."
Zrobiłem research i za bardzo nie moge znaleźć algorytmów które generują żądane avatary. Możecie mnie jakoś nakierować? Z tego co wiem to samo generowanie avatarów można zrobić w metahuman na unreal engine. Sam skan twarzy można zrobić za pomocą LiDARu lub np. Azure Kinect. Zakładam że można zrobić customowy avatar w metahuman creator wgrywając swój własny skan twarzy. Ale jak uruchomić "system" do generowania awatarów pod VR? PS. nigdy nie programowałem w VR/AR :( Prośba o pomoc

0

Zapytaj promotora albo uzyj Google lub chatgpt.

2

Skanowanie twarzy:

Mapowanie ruchów twarzy z kamerki na model twarzy:

Może znajdziesz coś lepszego, co bardziej pasuje pod wytyczne.

Ogólnie tak jak radzi @bagietMajster

uzyj Google lub chatgpt.

Znajdziesz filmiki ludzi, którzy robili podobne rzeczy.

Możesz też użyć Tony Hawk's Underground 😏

0

Kupiłbym do tego bardzo czułą kamerę i zeskanował wszystkie ruchy jak mowa, uśmiech itd.
Projekt mógłby być ciekawy jakby się okazało, że awatar będzie mieć taką samą mimikę twarzy jak my irl

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1