Ruch z Punktu A do punktu B najkrótszą drogą

Odpowiedz Nowy wątek
2006-08-14 08:55
ttN
0

Witam, zastanawiałem się jak zrobić żeby obiekt poruszał się bezpośredni z punktu A do B, myślałem aby zrobić to w taki spsób że przed ruchem o pixel, jest rysowana prosta z punktu A do B, a potem pixel po pixelu skanowany przed oddaniem ruchu. Ale to chyba glupi pomysl bo np przy wiekszej aplikacji np grze, takie rozwiązanie bardzo by męczyło proca.

Może wiecie jak zrobić to w inny, jakiś normalny sposób?

Pozostało 580 znaków

2006-08-14 09:20
0

Poczytaj o pierwszym, lepszym algorytmie rysowania lini prostej i zamiast rysowac to zmieniaj pozycje swojego obiektu.


Pozostało 580 znaków

2006-08-14 09:31
ttN
0

tez tak pomyslalem : ) chyba to jest wlasciwe rozwiazanie

Pozostało 580 znaków

2006-08-15 21:02
0

Ale to chyba glupi pomysl bo np przy wiekszej aplikacji np grze, takie rozwiązanie bardzo by męczyło proca.

Chyba az tak nie meczy,popatrz na wszystkie gry typu warcraft np ;)


"as above, so below..all things come from the one. Now You are the victim, carried by the wind, then rooted to the ground. If You want, to learn the secrets..close Your eyes..."

Pozostało 580 znaków

2006-08-19 00:25
0
Wodzu napisał(a)

Chyba az tak nie meczy,popatrz na wszystkie gry typu warcraft np ;)

a skąd ty się znasz na warkrafcie?

Pozostało 580 znaków

2010-05-05 12:49
cataclysmalpha
0
Kisiol napisał(a)
Wodzu napisał(a)

Chyba az tak nie meczy,popatrz na wszystkie gry typu warcraft np ;)

a skąd ty się znasz na warkrafcie?

On jest devem z blizzarda.

DAJ MI FULL CATACLYSM CLiENT! WYŚLIJ NA [email protected]

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0