Chcę napisać program do tworzenia muzyki z sampli - coś jak ejay. I mam dylemat z tym jak zrobić odtwarzanie? Czy będzie się do tego nadawał bass? Można by chyba było odtwrzyć wiele kanałów i rozpocząć ich odtwarzanie w odpowiednim momencie? Tylko nie wiem czy to będzie działać dość szybko(zwłaszcza jeśli będzie wiele sampli). Można też by było połączyć(zmiksować) te wszystkie sample ze sobą, i zapisać do tymczasowego pliku z muzyką - tylko jak to zrobić? Jeśli macie jakieś pomysły na rozwiązanie tego - to piszcie.
Samo 'zmixowanie' wybranych sampli byłoby, imo b.wolne więc toraczej odpada, takie wyjście jest wtedy, gdy się utwór eksportuje jako już .wav czy coś.
A to pierwsze rozwiązanie jest dobre? Nigdy nie próbowałem czegoś takiego, więc nie wiem, czy to nie zwolni za bardzo komputera i czy sample będą odtwarzane od razu, a nie kilka sekund po fakcie.
OneGhostt napisał(a)
Można by chyba było odtwrzyć wiele kanałów i rozpocząć ich odtwarzanie w odpowiednim momencie?
Nie wiem jak BASS ale za pomocą zwykłych funkcji Multimedia API można.
Można też by było połączyć(zmiksować) te wszystkie sample ze sobą, i zapisać do tymczasowego pliku z muzyką
Jeśli mowa o odtwarzaniu to to jest absurdalny pomysł ;)
OneGhostt napisał(a)
[...] czy sample będą odtwarzane od razu, a nie kilka sekund po fakcie.
Sample zawsze są odtwarzane po fakcie ;)
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest miksowanie w locie.
Nie wiem jak z prędkością, ale jeśli chodzi o możliwości, to BASS się nada do tego idealnie.