Witajcie.
Zaczalem troche eksperymentowac z detekcja kolizji i natrafilem na problem.
A mianowicie, mam jakies dwa Spritey kontrolowane przez TSpriteEngine.
Detekcja kolizji dziala ladnie jesli dotyczy ona sprawdzania "ramek"
Spritow. Tzn chodzi mi to ze kolizja dziala kiedy Spritey sa potraktowane
jako prostakaty. Jesli jednak chcialbym aby ksztalty byly nieregularne czyli
z wlaczaonym transparentem to niestety detekcja kolizji nadal sprawdza te
spritey jako kwadraty a powinna sprawdzac pixele. Czy ktos wie dlaczego?
Oczywiscie oba Spritey maja ustawiona wlasnosc PixelCheck:=True.
A moze mozna problem kolizji rozwiazac w jakis inny sposob?
Z gory dzieki za odpowiedz,
Pozdrawiam,
Wodzu
PS. Mile widziany bylby jakis krotki kodzik ktory Wam dziala. Nie odsylajcie mnie prosze do tutoriali, no chyba ze jest tam pokazana wlasnie detekcja kolizji metoda sprawdzania pixeli...