Pisze własnie gre. Bedzie to pacman. I nie wiem jak zrobic kolizje sciany. Jakbym robil zwyklymi kwadratami to by z 5 fps to było. Ma moze ktos pomysł jak to zrobic. Prosze o szybka odpowiedz . Z góry dziekuje
[browar]
0
0
w moim kursie to bylo, a to ze ci tak wolno chodzi to jzu chyba wina kodu, albo procka :>
0
Uzyj DxSpriteEngine
0
chyba jest to w gotowcach delphi jak nie to sorry
0
spoko niechcacy ustawilem ogranicznik fps'ow, gdyz otworzylem forme z gotowym juz dxdraw i zaczalem prace , ale jak sie okazało probowalem na tej formie rozne rzeczy zwiazne z delphix
[<font color="blue">post2</span>]
Jak wykryc z ktorej strony sciany zaszła kolizja.
0
no to jak bedziesz sprawdzal np. za pomoca noxxdxsprite kolzije sciany to mozesz przeciez nromalnei sobei wyliczyc bez nawet myslenia ;]