Mam taki problem! robie gierke w DX i mam pare procedur w DXTimer i chcĘ zeby bylo tak:
np. dane pobiera z labela a potem sobie zmienie bo nie wiem w ogóle jak to zrobic ! wiec podaje taki przyklad :)
jesli label1 caption = '1' to zeby lecial dzwiek z ITEMS[0] z DXWAVELIST1 (lopped = true) jesli jest caption '2' to items[0].Stop a Items[1].Play(false); i Imtes[0] wyloncza sie. jesli jest caption '3' to items[3].Play(false) - kazdy ma wlasciwosc lopped = true no i zeby to dzialalo :) bo robie i mi nie dziala :/
I TERAZ WAZNE : TE PROCEDURKI MAJĄ BYC W DXTIMER1 o INTERVALU = 1
robilem z boolean ale tez mi sie wszystki knocilo :/ moze zle boolean zasotsowalem nie wiem ! WIELKIE DZIEKI ZA ODPOWIEDZI!

if label1.caption = '1' then begin
DXWaveList1.Items[2].Play(false);
end else
DXWaveList1.Items[2].Stop;
end;

if label1.caption = '2' then begin
DXWaveList1.Items[3].Play(false);
end else
DXWaveList1.Items[3].Stop;
end;

Stosowalem taką procedure kombinowalem rowniez z booleanem ale tez cos nie szlo AHA PODKRESLAM ZE TA PROCEDURA JEST W ON TIMER DXTIMERA O INTERVALU = 1

if label1.caption = '1' then begin
DXWaveList1.Items[2].Play(false);
w tym momencie gdy proc. wykryje w labelu ='1' to bedzie non top w ciagu intervala 1 czyli 0,001 s (1s - 1000 interval) czyli w tak malym ciagu odpala wav z tego podanego itema 2 ! w rezultacie daje to taki efekt: caly czas wloncza wav i nie gra ! i nie wiem jak to zrobic ze jak jest wlonczony wav z intema[2] to zeby go nie wlonczalo tylko zeby dxwavelist loopowal 1s dlugosci wav !