Komunikat naciśnięcia ENTER.

0

Czy wie ktoś jaki komunikat trzeba wysłać, aby zasymulować kliknięcie ENTER-a podczas logowania do profilu w Gadu-Gadu, w czasie odpalania Oulooka albo podawania hasła w czasie dekompresji rar-ów? Komunikaty WM_KEYDOWN, WM_KEYUP i WM_CHAR nie działają. Proszę o pomoc! :-)

0

Tak, to wiem, ale mnie chodzi o coś zupełnie innego.
Mam kontrolkę (TEdit) do wpisywania hasła, przesyłam do tej kontrolki tekst z hasłem i muszę potwierdzić hasło (normalnie trzeba kliknąć Enter albo przycisk OK) i nie wiem jak zasymulować właśnie to kliknięcie!
Wysłanie komunikatu:

SendMessage(uchwyt1, WM_Char, 13, 0);

nic nie daje.
Tak samo para komunikatów:

SendMessage(uchwyt1, WM_KeyDown, 13, 0);
SendMessage(uchwyt1, WM_KeyUp, 13, 0);

Jak mam to ugryźć??? ;-)

0

Czesc
sprobuj tak :
Edit1.Perform(WM_KEYDOWN,VK_RETURN,0);

0

KRzych, no spoko, ale ja to musze wysłać komunikat do innego okienka!

0

no to : SendMessage(Uchwyt_Edita,WM_KEYDOWN,VK_RETURN,0);

0

Wszystki ładnie, pięknie, gdyby nie to, że GG nie chce potwierdzić logowania ani nawet zaprzeczyć (czyli tak jakby to nie był ten komunikat albo, że nie dochodzi do kontrolki)!

A może GG ma do tego celu stworzony własny komunikat, aby zapobiegać takim zabiegom??? Jeśli ktoś coś o tym wie nie cię podzieli. ;-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0