Dobra. Zrobilem listy. Faktycznie szybciej chodzi ale roznica miedzy RivaTNT2 a GF4 to jakies 2FPS-y.
Ale droga sprawa. Na Rivie jak zuce fullscreen 800x600x32 to jest wszystko spoko ale jak wrzoce 800x600x16 to obiekty nie sa cale wyswietlane to znaczy sie niektore trojkaty sa wyswietlane w polowie jak sie toche obroce to sa cale a jak sie znowu obroce t owcale nie ma. A na GF tak jest tak na obydwoch rozdzielczasciach.
A co mnie zmylilo z tymi dll-kami bo w korsie bylo cos takiego:
Jakich bibliotek wymaga OpenGL
W katalogu „c:\windows\system” masz taki pliczek „opengl32.dll”. Jeśli jest on standardowo zainstalowany wraz z Windows 95/98 wówczas uruchamiając programy z OpenGL będziesz miał tylko obsługę softwerową funkcji OpenGL. Natomiast jeśli zainstalujesz oryginalne sterowniki OpenGL od swojej karty graficznej(w moim przypadku ściągnąłem sterownik z internetu –bo mam „wspaniałe” VOODOO) wówczas programy będą korzystać bezpośrednio z twojej karty 3D a nie z procesora – pozwoli to nawet kilka tysięcy razy przyspieszyć działanie poleceń 3D(szybkość zależy od karty 3D). Biblioteka ta musi być wstawiona do projektu w VISUAL C++. Oczywiście OpenGL to nie tylko plik „opengl32.dll”, ale i inne rozszerzające jego możliwości. Generalnym zadaniem pliku „opengl32.dll” jest pośredniczenie między akceleratorem a systemem operacyjnym.
No i sie torche zmieszalem. [stuk]