OpenGL

0

Jak wykorzystac bilblioteke opengla karty graficznej?
bo na Rivie TNT2 programik idzie 24fps a na GeForce 4 MX440 DDR
23fps i procek taz jest lepszy.

I druga rzecz na GeForce są jakies bledy w wyswietlaniu. To znaczy sie niektore trojkanty sa uciete w polowie.

0

to co tutaj napisałeś zasługuje na spałowanie :> tyle ci powiem :-D

0

Nie przesadzaj z emoticonami...

0

to co tutaj napisałeś zasługuje na spałowanie :> tyle ci powiem :-D

Ziomberku, może oświeć człowieka...

0

Ja jestem za zeby mnie oswiecic dlaczego na Rivie TNT 2 dziala tak samo jak na GF4 :)

0

A tak dokladniej to chyba mi chodzi o nvopengl.dll

0

a) riva tnt ma starsze instrukcje niz gf
b) wychodzi na to ze culling jest zly
c) zly kod programu
d) bardzo zla wydajnosc aplikacji
:> tak powiedzmy BARDZO PROSTO WYTŁUMACZONE ARGUMENTY DO OŚWIECENIA

0

Dobra. Zrobilem listy. Faktycznie szybciej chodzi ale roznica miedzy RivaTNT2 a GF4 to jakies 2FPS-y.

Ale droga sprawa. Na Rivie jak zuce fullscreen 800x600x32 to jest wszystko spoko ale jak wrzoce 800x600x16 to obiekty nie sa cale wyswietlane to znaczy sie niektore trojkaty sa wyswietlane w polowie jak sie toche obroce to sa cale a jak sie znowu obroce t owcale nie ma. A na GF tak jest tak na obydwoch rozdzielczasciach.

A co mnie zmylilo z tymi dll-kami bo w korsie bylo cos takiego:

Jakich bibliotek wymaga OpenGL

W katalogu „c:\windows\system” masz taki pliczek „opengl32.dll”. Jeśli jest on standardowo zainstalowany wraz z Windows 95/98 wówczas uruchamiając programy z OpenGL będziesz miał tylko obsługę softwerową funkcji OpenGL. Natomiast jeśli zainstalujesz oryginalne sterowniki OpenGL od swojej karty graficznej(w moim przypadku ściągnąłem sterownik z internetu –bo mam „wspaniałe” VOODOO) wówczas programy będą korzystać bezpośrednio z twojej karty 3D a nie z procesora – pozwoli to nawet kilka tysięcy razy przyspieszyć działanie poleceń 3D(szybkość zależy od karty 3D). Biblioteka ta musi być wstawiona do projektu w VISUAL C++. Oczywiście OpenGL to nie tylko plik „opengl32.dll”, ale i inne rozszerzające jego możliwości. Generalnym zadaniem pliku „opengl32.dll” jest pośredniczenie między akceleratorem a systemem operacyjnym.

No i sie torche zmieszalem. [stuk]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1