[Delphi] Serwer FTP

0

Witam !
Ma ktos moze zródełko jakiegos serwera FTP ??? jesli tak to na maila jesli by mogł mi walnąc.....z góry dzięki [nuda]

Moj mail to [email protected] (zapomnialem dopisac) - modelator mówi: jak zapomniałeś to edytuj a nie pisz nowego posta

0

Na tej stronie jest cos takowego.

0

Polecam gorąco komponenty Indy. [cya] [browar]

Link do komponetów Indy z tej strony:
http://www.4programmers.net/download.php?id=560

Pozdrowienia Noob Saibot

0

Polecam także:

Internet Mail Suite poszukaj na google wraz z kodem źródłowym.

Pozdrowienia Noob Saibot [cya] [hurra]

0

Na tej stronie jest cos takowego.

Mleczasz... wysil trochę swoje wątpliwe szare komórki i jezeli juz coś piszesz to odpowiadaj konkretnie..... [cygaro]

0

Na tej stronie jest cos takowego.

Mleczasz... wysil trochę swoje wątpliwe szare komórki i jezeli juz coś piszesz to odpowiadaj konkretnie..... [cygaro]

Ja też bardzo często tak odpowiadam :)

0

podlacze sie do topicu

no to macie jaies zrodelka do sever-ow FTP??

mi konkretnie chodzi o taki prossty, otwiera sesje i daje full dostep po autoryzacji do danego dysku.

w ICS albo INDY bardzo bardzo prosze.

pozdrawiam

0

Na tej stronie jest cos takowego.

Mleczasz... wysil trochę swoje wątpliwe szare komórki i jezeli juz coś piszesz to odpowiadaj konkretnie..... [cygaro]

... a co do odpowiadania Mleczasza to niechby przynajmniej dał link gdzie to jest , bo może ktoś jest nowy i nie wie lub sie nie orientuje gdzie to jest a nie komunę odwala............

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0