[Delphi] Algorytm tworzenia Mesh'a

0

Jak w temacie, czy macie pomysł jak się zabrać do utworzenia Mesh'a dla uproszczenia na płaszczyźnie. Na razie stosuję siatkę prostokątną, ale to nie jest dobry pomysł.

Pozdrawiam

0

[niewinnosc] Z chęcią bym w wolnej chwili zastanowił się nad tym problemem, ale będziesz musił go bardziej sformalizować, gdyż w tej chwili zupełnie nie wiem jaki jest zbiór danych wejściowych.

Pozdrawiam. [niewinnosc]

0

Kapustka problem wygląda następująco:

Mamy pewien obszar o zadanych wymiarach. Wewnątrz tego obszaru mamy zdefiniowaną jakąś figurę geometryczną daną za pomocą np. odcinków, lub zbioru punktów. Firugra ta tworzy obowiązkowo krzywą zamkniętą. Chodzi o podanie zbioru punktów wypełniających pozostałą płaszczyznę w taki sposób, aby zapewnić równomierną dokładność obliczeń numerycznych prowadzonych potem dla każdego z podanych punktów. Obliczenia te dotyczą np. pola magnetycznego emitowanego przez przewodnik o geometrii zadanej figurą . Generalnie chodzi o podanie algorytmu pozwalającego określić, kiedy siatka Mesh ma być gęstsza a kiedy wystarczy nominalna gęstość.

0

przykładowo:

jeśli figurą jest prostokąt to mesh ma być gęstszy na rogach. [cya]

0

Spróbuj znaleźć coś na temat "trójkątu Sierpińskiego". To może być coś w tym stylu. Na brzegach zamkniętej powierzchmi okreść wstępnie trzy punkty z których startujesz a następnie opisz iterację z coraz większą dokładnością. Jeśli zaczniesz od trójkąta prostopadłego to pośrednio, w niektórych częściach płaszczyzny, otrzymasz siatkę prostokątną.
Nie próbowałem nigdy czegoś takiego. To tylko teoria więc nie wiem czy to jest do przejścia. [browar]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1