Witajcie,
Mam tablicę punktów, którą wyświetlam w OpenGL
procedure RysujPunkty();
var
i, j: Integer;
begin
glPointSize(2);
for I := 0 to High(Stars) do
begin
glBegin(GL_LINE_STRIP)
for j := 0 to High(stars[i]) do
begin
glColor3ub(Round(stars[i,j].R),Round(stars[i,j].g), Round(stars[i,j].b));
glVertex3i(stars[i,j].x,stars[i,j].y,stars[i,j].z);
end;
glEnd;
end;
end;
Efekt działania można zaobserwować na załączonym screenie.
Pytanie w jaki sposób wskazane kolorowe punkty połączyć np w trójkąty aby wypełnił się obszar? Chodzi o to aby nie było pustych przestrzeni przy dużym zoomie. Od razu wspomnę, że użycie glBegin(GL_TRIANGLE) nie załatwia tematu bo jak widać rysowany jest punkt po punkcie ale jego współrzędne już nie koniecznie muszą się tak układać (efekt triagle w załączniku). Czytałem, że można to załatwić glDrawElements ale nie do końca umiem sobie z tym poradzić
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.