[DELPHI] Wątki a AI?

0

Cześć.

Zaczynam pisać małą prostą grę ale mam pewien problem.
W grze będzie ze sobą walczyć 2 przeciwników, gracz ma tylko bardzo szczątkową kontrolę nad 1 z nich, ogólnie mają działać sami. Każdy z nich musi przeliczać swoje "ai" określoną ilość razy na sek, (dla każdego ta ilość może być różna), ilości te oczywiście będą znacznie większe niż fps`y.
Jak się za to zabrać?

próbowałem coś w stylu osobnego wątku z zegarem odpalającym AI ale nie działało to równomiernie (zwalniał i przyspieszał) a ja chcę żeby np zawsze 200/s było odpalane AI pierwszej postaci i np 250/s tej drugiej?

Jakieś pomysły?

0

Windows jako taki nie jest systemem czasu rzeczywistego wiec tego typu problem bedzie zawsze z błędem rozwiązany.
Jest pytanie czy interwałczasu musi być równy czy mogą być miejscami zageszczenia , bo może wystarczy w timer co 1s uruchomić
coś 200 razy potem drugie 250 (nawet jak to sie wykona w 1/100s to bedzie zgodnie z wytycznymi że jednego jest 200 a drugiego 250)

0

ustaw prorytet na normal

i w jednym watku umiesc dwie poostaci i w tym watku obiczaj ich ai

a pozniej np. w innym watku*badz klasieitp.) pobieraj z tamtego watku obliczone rzeczy

glupia zabawa w zaatrzymywanie watkow wg mnie

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1