NidHogg jest nie tyle grą co systemem i serwerem dla rozgrywki ekonomicznej.
Jak to wytłumaczyć?
Serwer rozgrywki po uruchomieniu będzie zajmował się całą logiką w grze czyli np.: rozwojem miast, pilnowaniem podatków itp itd
Serwer komunikacyjny będzie odpowiedizalny za komunikację między rozgrywką a graczami. Dzięki swojemu protokołowi, każdy chętny będzie mógł napisać swojego klienta do tej gry.

Chciałbym aby rozgrywka była jak najbardziej realna i powiązana z rzeczywistością poprzez wykorzystanie prawdziwych statystyk.

Sam serwer i jego funkcjonalność będę rozwijał w ramach poszczególnych generacji systemu NidHogg.
Podział ten pozwoli na realizację tego projektu w stylu małych kroczków co zwiększy szansę na jego realizację.

Aktualne informację będą umieszczane na moim [link=Blogu]http://blog.goofyx.pl[/link].

Zapraszam chętnych do współpracy.