Rysowanie po przezroczystej formie

0

czesc
Robie program co ma wyglad w rodzaju winampa i bez przezroczystoci nie moge osiagnac rownych brzegow
znalazlem takie rozwiazanie jak w linku ponizej (od szczawika) ale nie wiem jak potem rysowac po takiej formie bo co nie narysuje staje sie przezroczyste.

http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=86212&start=10

0

poczytaj o regionach

0

[Ciąg dalszy powyższego tematu]

Rysować musisz również po 4 kanale - to jest bitmapa 32 bitowa: polecam na podstawie tego postu najpierw na warstwie RGB narysować co tylko chcesz, potem na warstwie A to samo tylko w skali szarości.

Tą metodą regiony nie są Ci do niczego potrzebne. Są one tylko użyteczne do wycięcia komponentów w drugiej formie (o czym z resztą jest ciąg dalszy wskazanego przeze mnie tematu).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0