najpierw tworzysz strumien
Strumien := TMemoryStream.create;
Strumien.WriteComponent(Nazwa_Komponentu);
poza metoda do wysylania textu w komponencie serwera
jest tez metoda do wysylania danych (cos w stylu send() albo podobnie)
podajesz w niej dwa parametry:
dane (np w postaci strumienia)
i ich rozmiar
odbierasz w ten sposob, ze tworzysz sobie strumien po stronie serwera
i dopisujesz do niego kolejne dane otrzymane przez server. Az do momentu
gdy rozmiar strumienia bedzie rowny rozmiarowi wyslanych danych.
potem juz tylko wczytujesz komponent ze strumienia:
Strumien.readcomponent(Nazwa_komponentu);
oczywiscie server musi najpierw znac rozmiar przesylanych danych
zeby wiedzial kiedy przestac doklejac do strumienia kolejne dane.
poza tym zazwyczaj nie warto przesylac calego obiektu
-lepiej przeslac jakies jego parametry (szybciej, latwiej, wygodniej...)
:-/ sorki za chaotyczna wypowiedz ale sie spiesze:-P