Ufff kombinuje i kombinuje ale nie moge wymyślić... Czy można jakoś uzależnić w Builderze 6 buttony, image od zmiennej? Ściślej - mam np 100 TImage i chce je przeszukać, czy czy któraś tam cecha któregoś Image nie jest równa tyle a tyle. Wystarczy zwykła pętla for i if, ale do tego potrzebne jest uzależnienie Image od jakiejś zmiennej, żeby można było zrobić Image(i) , czego jednak nie mogę zrobić. Próbowałem z podpisywaniem Imagów pod dynamiczną tablicę, preprocesora (tam można uzależnić ale nie widzi w pętli for że zmienna 'i' ma jakąś wartość i wyrzuca błąd że niezdefiniowane Imagei ). Poszedłem do kolesia od infy który właśnie pisze doktorat, powiedział że nie wie jak to zrobić, a jak zobaczył preprocesor to stwierdził że nie wie o co tu chodzi... Może komuś z Was udało się to jakoś rozwiązać... proszę o pomoc, będę dozgonnie wdzięczny, bo przez to mój projekt stoi w miejscu... pozdrawiam. Ups, ale się rozpisałem :)
0
0
O coś takiego ci chodzi???
std::vector<TImage*> images_array;
for(int i=0;i<100;i++)
{
TImage *lpimg=new TImage(this);
//tu ustawiasz inne atrybuty lpimg
images_array.push_back(lpimg);
}
...
for(int i=0;i<images_array.size();i++)
{
images_array[i]->...//i tu cokolwiek :P ;
}
0
Albo TImageList.
0
Dzięki za pomoc, wsio gra. pozdr