Jak można poruszys część modelu w OpenGL albo Directx? Chyba powinienem podzielić model na pobiekty (struktura pliku asc). Ale jak można te obiekty obracać oddzielnie.
0
0
glTranslatef(), glScalef(), glRotatef(). Przydatne będą też glPushMatrix() i glPopMatrix().
napisz coś więcej, bo nie wiadomo na jakim poziomie udzielać Ci wskazówek?! może http://nehe.gamedev.net wystarczy...
pozdro, Milka
0
W openGL zacząłem juz sobie radzić z tym obracaniem, ale troche boli brak możliwości wczytania pliku z siatką (i makabrycznie nienormalny system teksturowania :) ). Wolałbym więc jakieś podpowiedzi co do DirectX. Na razie umie (wstyd sie przyznać): utworzyć forme do grafiki, zrobić prostą figurę z samych wierzchołków i wczytać plik z siatką. Totalne podstawy, ale o tego trzeba zacząć.....
0
Najlepiej załatw sobie jakiś tutorial lub porządną książkę.