na jednym forum zapytałem się tak?
mam pytanko jak zrobic kopie danego objektu w róznej skali i połozone w rużnych miejscach! sam troche próbowałem i nadal nad tym mysle ale zatrzymałem się w pewnym momencie chciałem się was spytac co o tym myslicie?
dostałem odp:
robisz sobie klase z tymi cechami czyt polami ktore okreslaja skale pozycje ustawienia macierzy co tylko zapragniesz, dajesz metode ktora korzysta z tych cech i rysuje w danej pozycji w danej skali itd, jak robisz na gl to sobie push matrixa dajesz i hierarchicznie wtedy mozesh obiekta sobie skleic z odpowiednich czesci. najlepiej to w ogóle na jakiejs strukturze danych zrobic np drzewo list cyklicznych czy jaktotam bylo i za jednym wywolaniem moshesh wyrysowac calego modela :] ... a moze cosik pomieszalem? heh
co o tym myslicie? jak wy byście to zrobili?
naprawde jest mi potrzebne?
najlepiej jakiś link do artykułu byle po polsku