Zakładajśc że pole gry wyglada tak:
678
345
012
ciało funkcji:
for(int i=0; i<9; i+=3){
if(pole[i]==pole[i+1] && pole[i+1]==pole[i+2]){ // sprawdza linie poziome
YouWin()//odpowiednia funkcja
return;
}
}
for(int i=0; i<3; i++){
if(pole[i]==pole[i+3] && pole[i+3]==pole[i+6]){ // sprawdza linie pionowe
YouWin()//odpowiednia funkcja
return;
}
}
if(pole[0]==pole[4] && pole[4]==pole[8]){ // sprawdza linie ukośne
YouWin()//odpowiednia funkcja
return;
}
if(pole[2]==pole[4] && pole[4]==pole[6]){ // sprawdza linie ukośne
YouWin()//odpowiednia funkcja
return;
}
i tak na koniec:
założyłem że pole gry to tablica
int pole[9]
najlepiej aby pole puste to było 0, krzyzyk to 1, a kółko 2.
Tylko jedno ale, w każdej pętli musisz umieścić takie coś:
if(!pole[i])return;
aby przerwać sprawdzanie (bo poco sprawdzać) jeśli któreś pole jest puste