Zastanawiam się nad kupnem Visual C++, ale wszędzie widzę tylko wersję .NET i nie jestem pewien czy będę mógł swobodnie kompilować zwykły kod np. OpenGL'a. Ktoś mi wyjaśni?
Pewnie ze bedziesz mogl kompilowac, nie bedzie zadnego problemu. Kupuj :)
To miała być ironia?
A tak zupełnie z ciekawości (wcale nie ironicznie): ile teraz kosztuje VC++?
A tak zupełnie z ciekawości (wcale nie ironicznie): ile teraz kosztuje VC++?
Nowy ze sklepu pakiet Visual Studio ok 2000 zł. Sam Visual C++ 500zł
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4650
http://www.computerplus.krakow.pl/SklepMS/MainForm.aspx?Page=TreeView&G1=Oprogramowanie&G3=J%c4%99zyki+i+narz%c4%99dzia&G4=Visual+Studio
Nie kupuj visual c++
Ściągnij <ort>zadarmo </ort>najlepszy kompilator c++ "Dev-C++" ze strony:
www.compilers.net
Tam też masz OPENGL !!!
Mi sie DevCPP wiesza :]
Chcialem sciagnac wersje 4.0 ale do tej link nie dziala(l) :]
Ja kupiłem VC++ .net 2k3 na początku roku i jestem z niego zadowolony :]. Jest to łącznie 7 płytek ( 2cd VC++ 2k3, 3cd MSDN, 1cd SP dla Win2k, 1cd wymagane dodatkowe oprogramowanie) i małą książeczka z wprowadzeniem do C++.
Ja miałem szczęście i kupiłem w promocji za 283 zł :), a teraz kosztuje jakoś 640 zł.
W VC++.net możesz pisać w "normalnym" C++, jak i z rozszerzeniami dla .net. Wybór należy do Ciebie :p
Jest jeszcze wersja EDU za 380, a ja i tak licze cenę bez VATu.
Dev-cpp ma buga albo ja się mylę (50% prawdopodobieństwa).
fstream nie działa prawidłowo.
Trzeba używać albo ofstream albo ifstream.
http://komputery.katalogi.pl/temat43458/
Jeśli ktoś wie czy mówię prawdę / lub nie. To niech to powie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Tak, Renegat, masz rację... Ten bug nazywa się:
Bugzilla#1666-"RTFM_and_think!"
domyślnie:
ofstream: plik jest tworzony jeżeli nie istnieje
ifstream: plik nie jest tworzony jeśli nie istnieje
fstream: plik nie jest tworzony jeśli nie istnieje
Flaga trunc the file is created or its contents are erased before opening it
http://www.cplusplus.com/ref/
http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/tut6-1.html
#include <fstream>
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << "test1" << endl;
fstream ff1("test1.txt");
if ( ! ff1.is_open() )
cout << "nie otwarty" << endl;
else
cout << "otwarty" << endl;
//////////////////////////////////
cout << "test2" << endl;
fstream ff2("test2.txt", ios::out | ios::trunc); // domyslny tryb ofstream
if ( ! ff2.is_open() )
cout << "nie otwarty" << endl;
else
cout << "otwarty" << endl;
//////////////////////////////////
cout << "test3" << endl;
fstream ff3("test3.txt", ios::out | ios::in | ios::trunc); // in/out + trunc
if ( ! ff3.is_open() )
cout << "nie otwarty" << endl;
else
cout << "otwarty" << endl;
//////////////////////////////////
cout << "test4" << endl;
fstream ff4("test4.txt");
ff4 << "test"; // lipa
if ( ! ff4.is_open() )
cout << "nie otwarty" << endl;
else
cout << "otwarty" << endl;
//////////////////////////////////
cout << "test5" << endl;
fstream ff5("test5.txt", ios::out | ios::in | ios::trunc );
ff5 << "test";
if ( ! ff5.is_open() )
cout << "nie otwarty" << endl;
else
cout << "otwarty" << endl;
}
Wyjście dla MinGW 3.4.2:
test1
nie otwarty
test2
otwarty
test3
otwarty
test4
nie otwarty
test5
otwarty
Utworzone plik 2,3,5.
Wyjście dla VC++ 6 SP6:
test1
nie otwarty
test2
otwarty
test3
otwarty
test4
nie otwarty
test5
otwarty
Utworzone plik 2,3,5.
Jeszcze jakieś "bugi" zauważyłeś??
Hmmm wiem, głupio mówić że jakiś program ma buga bo wiadomo że nie ma w 99% hahha.
;) pozdrawia człowiek który szybko uzyskał odpowiedź ;)