Moje drugie pytanie jest takie.
Czy w innym języku programowania idzie zwiększyć
szybkość działania pętli?
C++ (zwłaszcza gdy jak tutaj, nie ma użycia alokowanych obiektów, kontenerów) jest jednym z najszybszych języków. Przyjmij w praktyce, ze najszybszy.
Pokaż konkretny, a nie wymyślony przypadek to będzie można kombinować.
+1
Dokładnie, OP jest szalenie niekonkretny.
Kilka uwag:
zrównoleglenie: (w sumie obojętne CPU czy GPU) trzeba wiedzieć, czego się spodziewać. Sprzed wielu lat mam pamiętam liczby: zatrudnienie drugiego rdzenia: zysk 50-60% (mnożnik 1.5-1.6), czterech mnożnik 2.5
Mowa o zrównolegleniu, które ma znaczny wkład profesjonalizmu.
Jeśli zrównoleglimy "prostacko" (co za adekwatne słwo), moze się okazać, że 90% pary pójdzie w gwizdek, na zarządzanie i synchronizacją, czy w skutek konkurowania rdzeni o cache
algorytmika od tego nie ucieknie. Właściwy algorytm dla każdej konkretnej sytuacji, dopasowana struktura danych (model danych)
Na razie @km1606 wyłącznie ukrywasz informacje i tupiesz nogą jak przedszkolak. Dasz rzeczwywistą sytuację, może będą wartościowe odpowiedzi.
ps. pozwoliłem sobie zerknąć w twoją historię - obawiam się, że musisz się troszkę cofnąć w ambicjach i uzupełnić fundamenty