Witam chciałbym żeby jak gracz wchodził do triggeru i nacisną E to żeby inny obiekt się usuną mam już wszystko tylko nie wiem jak z tym usunięciem innego obiektu. Muszę nadać jakiś komunikat za pomocą naciśnięcia E innemu obiektowi z innym kodem żeby on go odebrał i wtedy destroy?
0
0
delegat void DestroyEvent(MyObject mo);
lub przy każdym obiekcie trzymaj inteface
który odwołuje się do kontenera wszystkich obiektów.
poza tym niewłaściwy dział.
0
@_13th_Dragon: jestem nowy w temacie C# w unity i nic nie zrozumiałem. Jestem też nowy tutaj więc gdzie mam pisać takie pytania?
0
W dziale C# oczywiście
0
Sory, mój błąd.
1
private void OnTriggerEnter(Collider other) { Destroy(other.gameObject) }
Jak wywolac akcje za pomoca nacisniecia przycisku juz wiesz (pamietam poprzednie pytanie).