Witam, mam do napisania taki 3 funkcje których przeznaczenie jest napisane w nazwie, czy ktoś ma jakiś pomysł? Ewentualnie jakieś wskazówki jak to mógłbym napisać?
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
struct MY_VERT
{
double cr[2];
};
struct Circle
{
int num_vert;
MY_VERT* vert;
double r;
};
MY_VERT* MY_VERT_init(double xx, double yy);
void MY_VERT_free(MY_VERT* ptr);
void MY_VERT_print(MY_VERT* ptr);
Circle* CreateCircle(int n_vert, double rr);
void FreeCircle(Circle* ptr);
void PrintCircle(Circle* ptr, const char* title);
int main()
{
int nvert = 0;
double r[2] = { 2.0, 3.0 };
Circle* pcirc[2] = { NULL, NULL };
printf("Input vertex number\n");
scanf("%ld", &nvert);
for (int it = 0; it < 2; ++it)
{
pcirc[it] = CreateCircle(nvert, r[it]);
}
//wprowadzenie obydwu okregów na monitor
//przypisac jeden okrąg do drugiego
//wprowadzić obu
for (int it = 0; it < 2; ++it)
{
FreeCircle(pcirc[it]);
pcirc[it] = NULL;
}
}
MY_VERT* MY_VERT_init(double xx, double yy)
{
MY_VERT* punkt = (MY_VERT*)malloc(sizeof(MY_VERT));
punkt -> cr[0] = xx;
punkt -> cr[1] = yy;
return punkt;
}
void MY_VERT_free(MY_VERT* ptr)
{
if (ptr)
free(ptr);
ptr = NULL;
}
void MY_VERT_print(MY_VERT* ptr)
{
}
Circle* CreateCircle(int n_vert, double rr)
{
}
void FreeCircle(Circle* ptr)
{
if (ptr)
free(ptr);
ptr = NULL;
}
void PrintCircle(Circle* ptr, const char* title)
{
printf("Okrąg: %s\n", title);
int i;
int n = ptr->num_vert;
for (i = 0;i < n;i++)
MY_VERT_print((ptr->vert)++);
}