wywoływanie róznych funkcji po jakimś czasie, gra w c++

0

witajcie!
wiem, że istnieje takie coś to chyba nazywa się task? chciałbym aby niektóre funkcje wywoływały się po podanej ilości sekund, np. po naciśnięciu na sprite.
Gracz naciska na sprite, który jest kartą do gry.

1)Pojawię w tym miejscu animacja
2)Po dwóch sekundach karta pojawią się w innym miejscu

Ogólnie mam pomysł na to i nie powinno być to trudne ale chciałbym się zapytać jak wy byście to zrobil.

Myślałem o czymś takim.
AddTask(DRAW_SMOKE_ANIMATION, 5.0f);
AddTask(SELECTED_MAGIC_CARD, MOVE_TO_CENTER, 5.0f);

I w momencie w którym są zadania odbieranie zdarzeń z klawiatury i myszki będzie zablokowane.

3

Używasz jakiegoś frameworka z pętlą zdarzeń? Potrzeba więcej kontekstu.

Ale w skrócie:

  • albo masz event loopa i dodajesz mu event
  • albo synchronicznie czekasz w (może nowym) wątku
0

W SFML masz sf::Time, tutaj do poczytania, powinno byc wystarczajace https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.5/system-time.php

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1