Witam, mam pytanie, otóz mam takie polecnie:
Napisz program umożliwiający proste działania na macierzach. Program powinien być napisany obiektowo, jego zasadniczą częścią będzie odpowiednio zdefiniowany obiekt reprezentujący pojedynczą macierz. Dla uproszczenia można operować na macierzach o wymiarze 3 x 3. Obiekt „Macierz” powinien mieć co najmniej dwa konstruktory: konstruktor tworzący macierz o ustalonych wartościach i konstruktor bezparametryczny, tworzący macierz o wartościach domyślnych (np. macierz jednostkową). Dla macierzy należy zdefiniować operatory dodawania, odejmowania, mnożenia i podnoszenia do potęgi (można wykorzystać operator ^). Dla wygody obiekt powinien mieć funkcję „wyświetl” umożliwiającą wyświetlenie całej macierzy na ekranie. Proszę pamiętać, aby program napisać w taki sposób, aby był możliwie przenośny.
I mam pytanie czy poprawnie zdefiniowałem klasę?
class Macierz
{
int macierz[3][3];
public:
int dodawanie();
int odejmowanie();
int mnozenie();
int potegowanie();
int wyswietl();
Macierz();
Macierz(int a,int b,int c,int d,int e,int f,int g, int h,int i);
};