Bawię się ostatnio w wolnym czasie Unreal Engine 4 i zacząłem robić prosty, generowany proceduralnie świat. Potrzebowałem jakiegoś algorytmu, który zwraca "płynnie" liczby. I tak natrafiłem na Perlin Noise.
Znalazłem o to taki plugin:
Dokumentacja pluginu: https://drive.google.com/file/d/1jv-DOR46-gL2tK7pstMnQL6x6LWa7z2d/view
plugin: https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/fast-noise-generator/questions

Jednakże dokumentacja jest tak zwalona, że nie mogę zrozumieć o co chodziło dla twórcy. Moja implementacja:
https://imgur.com/a/BHPkTu3
Problem tkwi w tym, że skrypt zwraca cały czas "0.0" :/
Jest w stanie ktoś napisać co robię źle i jak to mogę naprawić? Byłbym bardzo wdzięczny.
EDIT:
NewVar_0- Fast Noise Wrapper Object Reference
NewVar_1- Fast Noise Wrapper Class Reference