Dzień dobry, mam problem aby zrobić program w którym obiekt będzie podążał za ruchem myszki (bez klikania).
implementacja myszki:
Vector2i pozycjamyszy;
Vector2f pozycjamyszkiokno;
update myszki:
void gra::updatemouse()
{
this->pozycjamyszy = Mouse::getPosition(*this->okno);
this->pozycjamyszkiokno = this->okno->mapPixelToCoords(this->pozycjamyszy);
}
implementacja obiektu:
RectangleShape kropka;
void gra::initkropka()
{
this->kropka.setSize(Vector2f(100.f,100.f));
this->kropka.setPosition(pozycjamyszkiokno.x,pozycjamyszkiokno.y);
this->kropka.setOutlineColor(Color::Green);
}
i nie wiem jak to zrobić aby ten obiekt poruszał się po okienku za myszką..... próby implementacji ruchu skończyły się jedynie tym że poruszał się w dół/górę/lewo/prawo ale robił to samoczynnie.