Co jest z moim kodem?

0

Kiedy w konsoli napiszę ze chce kwadrat, to wszystko jest jak ta lala. Tylko kiedy chcę obliczyć pole prostokąta, to po wciśnięciu 2, nic się nie dzieje. P.S To nie jest jeszcze skończone, ale co się dzieje z moim case 2?

#include <iostream>

using namespace std;

int a, b;

float bk, pk, pbp, dbp, pp;

int main()
{
    cout << "Moje uszanowanie. Za zlecenie osoby wiadomej \nprzedstawiam program do liczenia pola figur :)" << endl
         << endl;
    cout << "=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- MENU =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-" << endl;
    cout << "Najpierw wybierz swoja figure:" << endl;
    cout << "1. Kwadrat" << endl;
    cout << "2. Prostokat" << endl;
    cout << "3. Trojkat" << endl;
    cout << "4.A moze rownoleglobok?" << endl;
    cout << "=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=" << endl;
    cout << "Wiec jaka decyzja: ";
    cin >> a, b;

    switch (a)

    case 1:

    cout << "Podaj bok swojego kwadratu:";
    cin >> bk;
    pk = bk * bk;
    cout << "Pole tego kwadratu wynosi:" << pk;

    switch (b)

    case 2:

    cout << "Podaj pierwszy bok swojego prostokata:";
    cin >> pbp;
    cout << "Podaj drugi bok swojego prostokata:";
    cin >> dbp;
    pp = pbp * dbp;
    cout << "Pole twojego prostokata wynosi:" << pp;
}
2

Używaj klamer. Masz dwa różne switche. Nie używaj zmiennych globalnych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0