Jak w C++ wygląda aplikacje Win Api w 64bit oraz YT downloader w C++

0

Ostatnio do głowy mi przyszedł pewien pomysł, a z nim 2 pytania. Otóż znalazłem sobie kilka kanałów YouTube ze starymi teledyskami (głównie lepiej przemixowane tzn. lekko poprawiona jakość video i lepszy, studyjny dźwięk - oczywiście lipsync z oryginałem). Te kanały mają po ~500 kawałów. Mam JDownloadera 2, który to zawsze to ogarniał. Niemniej jest to na Javie i proces dodawania kanału jest długotrwały i wygląda tak - wklejam link i następuje przetwarzanie linków z kanału - z parę godzin, praktycznie tyle, co potem ściąganie tych linków. 4K downloader ma podobnie. Myślę usilnie o stworzeniu takie prostego programiku to ściągania filmów z kanałów z YT. Wobec tego mam pytania:

  1. Czy jest sens to robić w C++? (pytam bo go dość ogarniam, czy lepiej w czymś innym). Początkowo w formie programu konsolowego.
  2. Czego użyć z C++ do tworzenia aplikacji okienkowych w Windows (słyszałem na razie o Win32 i QT)? Czy da się zrobić to w C++ w 64-bit? Czegzo wtedy użyć?
0

A z jakiej paki wnioskujesz że to będzie szybciej w C++? Nie wiem co robi JD2 robi ale to wynika zwyczajnie z tego że tyle ten proces trwa(algorytm zaimplementowany) i do tego YT utrudnia twórcą takiego softu życie.

0
revcorey napisał(a):

A z jakiej paki wnioskujesz że to będzie szybciej w C++? Nie wiem co robi JD2 robi ale to wynika zwyczajnie z tego że tyle ten proces trwa(algorytm zaimplementowany).

To powiem co dokładnie on robi:
Dostaje linka i najpierw ewaluuje/sprawdza wszystkie linki z kanału (w 4k downloaderze tak samo). A trochę to trwa. Mi chodzi o coś co jak dostanie linka do playlisty kanału, to tak samo sprawdza sobie te filmy w kanale (a bo dużo tu zależy od połączenia z serwerem), ale po sprawdzeniu pierwszego filmu już go ciągnie i z automatu dodaje kolejne sprawdzone i nie ma takiej obsuwy. Chyba dobrze kombinuje? A C++ dlatego, że go znam.

Dodam projekt czysto hobbistyczny :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1