SFML LINUX CODE::BLOCK INSTALACJA

Odpowiedz Nowy wątek
2017-02-18 22:41
0

Tak jak w temacie Code::Block na linuxie i instalacja do niego sfml. Próbowałem zrobić tak jak w Windowsie, ale jak myślałem zakończyło się to fiaskiem. Szukałem i jedyne co znalazłem to odpalanie za pomocą terminala.

Pozostało 580 znaków

2017-02-18 23:07
0

tak na szybko to przecież trzeba zainstalować pakiet/bibliotekę, najlepiej w jakiejś standardowej lokalizacji typu /libczy /usr/lib czy /usr/local czy tam /usr/local/include czy /usr/local/lib (swoją drogą w unixie też ostatnio bałagan się robi z tymi wszystkimi libami i pathami...).

no i tam przy kompilacji pewnie będzie trzeba podać ścieżkę do tego liba, coś typu
g++ -c kaczynski.cpp -I/sciezka/do/liba/

prawdopodobnie dystrybucja której używasz ma prekompilowanego tego liba, więc może wystarczy
sudo apt install libsfml ?

podaj mi wynik komend:
echo $PATH
oraz:
cat /etc/*release
cat /etc/issue

edytowany 3x, ostatnio: aurel, 2017-10-09 23:07
paczka dla devów to by była sudo apt install libsfml-dev - adrian17 2017-02-18 23:11
Linux aka Ubuntu 16.04.01 long term oczywiście. - Marcel2727 2017-02-21 00:29

Pozostało 580 znaków

2017-02-21 00:35
0

PACZ:

/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/sbin:/bin:/usr/games:/usr/local/games:/snap/bin

Jak pisałem to Ubuntu 16.04, ale chcesz /etc release to masz:

DISTRIB_ID=Ubuntu
DISTRIB_RELEASE=16.04
DISTRIB_CODENAME=xenial
DISTRIB_DESCRIPTION="Ubuntu 16.04.1 LTS"
NAME="Ubuntu"
VERSION="16.04.1 LTS (Xenial Xerus)"
ID=ubuntu
ID_LIKE=debian
PRETTY_NAME="Ubuntu 16.04.1 LTS"
VERSION_ID="16.04"
HOME_URL="http://www.ubuntu.com/"
SUPPORT_URL="http://help.ubuntu.com/"
BUG_REPORT_URL="http://bugs.launchpad.net/ubuntu/"
VERSION_CODENAME=xenial
UBUNTU_CODENAME=xenial

No i issue:

Ubuntu 16.04.1 LTS \n \l

Pozostało 580 znaków

2017-02-21 08:30
0

Spróbuj tak jak na poniższych dwóch linkach:
https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/start-linux.php
https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/start-cb.php

Pozostało 580 znaków

2017-02-23 20:17
0

Wyskakują same błędy, kompilator nie wie co to sf::RenderWindow czy sf::VideoMode.

No i:

If you are using the sfml-audio module (regardless whether statically or dynamically), you must also copy the DLLs of the external libraries needed by it, which are libsndfile-1.dll and OpenAL32.dll.
These files can be found in <sfml-install-path/bin> too.

Skąd mam wziąć te pliki jakbym chciał korzystać z sfml-audio? Ponadto w pobranym pliku nie ma folderu bin, więc nie mam co również wrzucić do bina projektu.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0