Witajcie :)
Stworzyłem w QT kreator postaci, który umożliwia losowanie poszczególnych partii garderoby, lecz chciałbym dodać opcję, by użytkownik sam mógł wybrać wygląd przykładowo butów z dostępnych, zatem utworzyłem nowe okno dla butów i tam ustawiłem 6 przycisków, które są po prostu obrazkami tych butów i chciałbym, by użytkownik po kliknięciu danego przycisku otrzymywał w oknie głównym interesujący go obrazek w qlabel, lecz za bardzo nie wiem jak to połączyć. Prosiłbym o pomoc! Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny!!!
0
0
Stwórz w tym nowym oknie sygnał np:
signals:
void ustawionoBut(int numer)
Jeśli wciśniesz np przycisk czwarty to wyślesz sygnał z odpowiediną wartością:
emit ustawionoBut(4)
Wystarczy ten sygnał połączyć ze slotem z okna głównego:
connect(mojeNoweOkno, SIGNAL(ustawionoBut(int)), this, SLOT(ustawObrazekButa(int)));
0
Dzięki wielkie!!