Witam. Mam problem ze stworzeniem obiektu i wpisaniem go do wektora.
Player::Player(string xname, int xpoints)
: name(xname)
, points(xpoints)
{
name = "wakat";
points = 0;
}
void Player::get_name()
{
cout << "Enter name:" << endl;
string odp_imie;
cin >> odp_imie;
int odp_points = 0;
players_tab.push_back(Player(odp_imie, odp_points));
}
W main jest takie coś i kompilator krzyczy przy Player p1;
Player p1;
void get_name();
Błagam niech ktos napisze jak to powinno być zrobione. Siedzę nad tym od 2 godzin :(
Ja to widzętak:
Najpierw tworzę obiekt p1 klasy Player. Konstruktor domyślny ustawia pole name na "wakat" i pole points na 0.
Potem poprzez funkcję get_name() znowu wykorzystuję konstruktor tworząc obiekt, ale tym razem wykorzystuję name wpisane z klawiatury. Jak ten kod powinien wyglądać prawidłowo ?
Chcę zrobić dokładnie tak:
Stworzyć obiekt p1, klasy Player a następnie wypełnić go imieniem z klawiatury i punktami równymi 0 i to wszystko włożyć do wektora, żeby było przechowywane.