OpenGL - zapisanie aktualnej klatki obrazu (pikseli) do określonej tablicy w programie

0

Cześć!

Mam problem. Mam prosty program w OpenGL. Potrzebuję jednak jakiejś techniki aby zapisać aktualną klatkę obrazu (piksele) do określonej w programie tablicy.

Ktoś może podpowiedzieć jak to zrobić?

Mogę wkleić kod programu ale nie sądzę aby był on konieczny.

0

Udało mi się zaleźć coś takiego. Będę badać czy działa :) Wstępnie się kompiluje :)

// Make the BYTE array, factor of 3 because it's RBG.
BYTE* pixels = new BYTE[ 3 * width * height];

glReadPixels(0, 0, width, height, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, pixels);

// Convert to FreeImage format & save to file
FIBITMAP* image = FreeImage_ConvertFromRawBits(pixels, width, height, 3 * width, 24, 0x0000FF, 0xFF0000, 0x00FF00, false);
FreeImage_Save(FIF_BMP, image, "C:/test.bmp", 0);

// Free resources
FreeImage_Unload(image);
delete [] pixels;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1