Potrzebuje pomocy z programem!

0

Witam, zrozumcie to, że jestem początkujący i dopiero zaczynam swoją przygodę z programowaniem. Zrobiłem program wyświetlający plansze [11][11], a teraz chciałbym umieścić w niej punkt, który będzie mógł się po niej poruszać, szukałem różnych sposobów, ale nic sensownego nie znalazłem, mam nadzieje, że któryś z miłych panów udzieli mi pomocy ;) Pozdrawiam

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>

main()
{
int h=0;
char b[11][11]={1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1};
int i,j,k;
for(j=0;j<11;j++){
printf("\n");
for(i=0;i<11;i++){
printf("%c",b[j][i]);
}
}
getch();
return 0;
}

0

#include <stdio.h>

struct POINT{
    unsigned int x;
    unsigned int y;
};
struct POINT p; /// aktualne wspolrzedne gracza?

char map[11][11];

void foo_FillMap(); /// funkcja wypelnia plansze
void foo_SetPos(POINT newPos); /// funkcja ustawia strukture p
bool foo_PlayerGoUp(); /// player idzie w gore (w zaleznosci czy poszedl czy nie, bo np. natrafil na przeszkode zwraca true or false)
bool foo_PlayerGoDown(); /// player idzie w dol (w zaleznosci czy poszedl czy nie, bo np. natrafil na przeszkode zwraca true or false)
bool foo_PlayerGoLeft(); /// player idzie w lewo (w zaleznosci czy poszedl czy nie, bo np. natrafil na przeszkode zwraca true or false)
bool foo_PlayerGoRight(); /// player idzie w prawo (w zaleznosci czy poszedl czy nie, bo np. natrafil na przeszkode zwraca true or false)
void foo_ShowMap(); /// funkcja wyswietla mape na ekranie
int main()
{
    foo_FillMap();
    foo_ShowMap();

    char z;
    while(z = getch() && z != 'q')
    {
        switch(z)
        {
            case 'w':
                foo_PlayerGoUp();
                foo_ShowMap();
                break;
            case 's':
                foo_PlayerGoDown();
                foo_ShowMap();
                break;
            case 'a':
                foo_PlayerGoLeft();
                foo_ShowMap();
                break;
            case 'd':
                foo_PlayerGoRight();
                foo_ShowMap();
                break;
        }
    }
    return 0;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0