Witam chciałbym dowiedzieć się czegoś o jakości kodu który udało mi się naklepać :)
tutaj link do repozytorium https://github.com/ekicam2/PoorGame
Wszelkie uwagi mile widziane.
Witam chciałbym dowiedzieć się czegoś o jakości kodu który udało mi się naklepać :)
tutaj link do repozytorium https://github.com/ekicam2/PoorGame
Wszelkie uwagi mile widziane.
?:
char
?enum class direction{ up, down };
i raz jeszcze daruj sobie magiczne liczbystruct menu_element {
using action_t = std::function<void()>;
std::string text;
action_t action;
};
Podsumowanie:
Niepotrzebnie pchasz wszędzie wskaźniki. Jeżeli chcesz już ich użyć, to zastosuj unique_ptr
. Musisz też mocno popracować nad wydzielaniem odpowiedzialności. Popracuj też nad const-correctness swojego kodu.
Dobrze sobie zrobisz, jeśli rzucisz okiem na podstawowe wzorce projektowe używane w grach: http://gameprogrammingpatterns.com/contents.html
Sporo przed tobą pracy, ale jeśli będziesz sumiennie pracował, to będzie dobrze.
PS. Daruj sobie jakieś _prefiksy.
A ja pochwalę, bo może i wszystko powyżej jest prawdą, ale wiele ważnych projektów widziałem, które są w o wiele gorszym stanie.
Jeśli chodzi o styl to jest dobrze. Kod nie kole w oczy i pomimo rożnych niedoróbek można łatwo zrozumieć o co chodzi.
Jak na początkującego bardzo dobrze, będą z ciebie ludzie.
Z tego co mi się nie podoba: Player
dziedziczy po sf::Sprite
- dziedzicznie zdecydowanie tu nie pasuje