Tworzenie obiektów różnica?

0

Witam mam pytanie czym się różni tworzenie obiektów tak:
Obiekt p;
Obiekt *p;
Obiekt &p;
Obiekt p = new Obiekt[222]
Obiekt *p = new Obiekt[33]

Jesli macie jakies inne przykłady to prosze podać lub jakąs strone gdzie jest wszystko wytłumaczone:D

0

// Jeżeli wszystko to wywołania wewnątrz funkcji

Obiekt p; // Stworzenie obiektu klasy Obiekt o nazwie p na stosie.
Obiekt *p; // Stworzenie wskaźnika na Obiekt o nazwie p. Wskaznik na stosie.
Obiekt &p; // Referencja do obiektu klasy Obiekt na stosie
Obiekt p = new Obiekt[222]// Błąd kompilacji. Przypisanie wskaźnika do typu niewskaźnikowego.
Obiekt *p = new Obiekt[33] // Stworzenie wskaźnika na Obiekt na stosie, stworzenie tablicy 33 elementów typu Obiekt na stercie. Przypisanie adresu początku tej tablicy do wskaźnika p.

Tak w skrócie.

1

@spartanPAGE:
"W c++ nie istnieje pojęcie stosu/sterty."
Do książek lub debugowania.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1