SFML rysowanie obrazka png/jpg

0

Witam,
od paru godzin próbuje wczytać obrazek (jak widać kod typowo robiony pod naukę) i za nic ten box nie chce mi sie wyświetlić.:(
Próbowałem już z paroma obrazkami różnymi formatami i różnymi sposobami wpisywania ścieżki obrazka.
Proszę o pomoc i wyjaśnienie co jest źle w kodzie poniżej:

 #include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow okienko;
	okienko.create(sf::VideoMode(1280,800,32),"Okkienko");

	sf::Texture tekstura;
	tekstura.loadFromFile("C:\Users\XXX\Desktop\box.png");

	sf::Sprite obrazek;
	obrazek.setTexture(tekstura);

	while(okienko.isOpen())
	{ 
		okienko.clear(sf::Color::White);
		sf::Event zdarzonko;
		while( okienko.pollEvent(zdarzonko))
		{
			if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Space))
			{
				okienko.close();
			}
		}
		
		okienko.draw(obrazek);
		okienko.display();
	}
    return 0;
}
1

wrzuć to ładowanie obrazka do if'a z negacją i wypisywać błąd w konsoli jak warunek będzie spełniony. W samym kodzie błędu jako takiego nie ma, problemy mogą być tylko ze ścieżką...

0

Ehh, już wiem co. Jak sie ścieżki pisze to zamiast "......" trzeba "...\..." robić. Wpadłem na to po chwili jak napisałem wątek. :P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1