Jakie dodatkowe aplikacje potrzebne do gy w VS?

0

Cześć.

Napisałem progam w visualu 2010, który używa OpenGLa i directXa. Takie pytanko mam.
Skąd mam teraz wiedzieć jakie dodatkowe rzeczy (NET framework, jakieś VS C++ redistributable...)
mam załączyć w instalce do mojej gry? (oprócz directx)

Nigdzie na necie nie mogłem znaleźć. A nie mam gdzie zainstalować czystego windowsa i po kolej sprawdzać kiedy działa kiedy nie.

Dzięks :)

0

Może virtualbox?

0

To co miałbym zaistalować każdego windowsa czystego i spawdzać co trzeba zaistalować by działało?

Mordercza robota! Nie ma prostszego sposobu? Chyba poważne firmy wiedzą co trzeba dołączyć do programu ... - więc skądś te info mają chyba...

0

O to się martwi instalator, dorzuć tylko odpowiednią zależność.
Proces wygląda zależnie od użytego przez Ciebie gotowego instalatora.

0

No właśnie gdy robię ten instalator to mogę wybrać co jeszcze ma zainstalować (te wszystkie NETy itp) i on tego za mnie nie wybierze.

0

Skąd mam teraz wiedzieć jakie dodatkowe rzeczy (NET framework, jakieś VS C++ redistributable...

.Net jest potrzebny tylko jeśli napisałeś program w C++/CLI albo użyłeś .netowej biblioteki.

C++ Redistributable jest potrzebne, w takiej wersji jak Visual, jeśli we właściwościach projektu wybrano bibliotekę runtime "Multithreaded DLL". Jeśli zmienisz na "Multithreaded" to runtime będzie wlinkowany statycznie.

No i pamiętaj by do przeniesienia kompilować wersję Release programu a nie Debug.

0

Kompilujesz w Release z "Multithreaded" (MT) w linkowaniu + toolset dla Windowsa XP i nie ma opcji, żeby to nie działało.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1