witam robię mały projekcik na programowanie i zastanawiam się jak mógłbym bardziej z balansować statystyki wkleję kawałek kodu i liczę że ktoś mi coś doradzi ;P
class Postac
{
public:
int lvl;
string nazwa;
int hp;
int sila;
int mana;
int zrecznosc;
int s;
int def;
string rodzaj;
int exp;
Postac(string n)
{
nazwa=n;
lvl=1;
hp=100+150*lvl;
sila=40+40*lvl;
mana=100+10*lvl;
zrecznosc=10+10*lvl;
def=100+75*lvl;
exp=0;
}
class Potwor
{
public:
int lvl;
string nazwa;
int hp;
int sila;
int mana;
int zrecznosc;
int s;
int def;
string rodzaj;
Potwor()
{
lvl=rand()%10+1; <<======= chodzi mi o to jak ładnie uzależnić lvl potwora od lvla postaci aby 1lvl nie spotykał np 10 tylko max 3 ;)
hp=rand()%100+100*lvl;
sila=rand()%20+30*lvl;
mana=rand()%100+10*lvl;
zrecznosc=rand()%100+10*lvl;
int s=rand()%100;