Mam do napisania strukturę w postaci tablicy. Do tego zaimplementowałem dodawanie i usuwanie elementu, wczytywanie z pliku, losowe generowanie struktury, wyświetlanie i szukanie elementu. Wszystko niby działa poprawnie, ale program po wykonaniu kilku operacji albo stworzeniu losowej struktury o ilości elementów większej, niż 20, wysypuje się i nie mam pojęcia dlaczego. Wszystko kompiluje się prawidłowo, nie mam pojęcia jak zabrać się za naprawienie tego problemu. W kodzeniu bliżej mi do początkującego, niż do zaawansowanego programisty C++...
0
0
tab1 = new int[roz-1];
cout << "Generowanie losowej struktury:" << endl;
cout << "Podaj wielkosc struktury do losowego wygenerowania: ";
cin >> roz;
Najpierw tworzysz, a dopiero potem wczytujesz rozmiar?
Masz new[]
a nie widzę nigdzie delete[]
.
Popraw wcięcia i usuń puste linie, bo tego czytać się nie da.
0
Faktycznie, strasznie głupi błąd z tym tworzeniem, a później wczytywaniem. Program poprawiony, wielkie dzięki :D